Ayat Cinta

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. (Az-Zumar:53)

Thursday, September 6, 2012

Koleksi Adidas

Adidas memang jadi pilihan utama aku. korang yang masih belum cuba lagi, cubala ek.. selesa dan tahan lama. berbaloi la..








ni dia koleksi yang dah ada. dengan kotak sekali simpan. hehe

2 comments :

  1. wahhhhh..mmg betul2 pengguna setia Adidas ni :P

    www.suriaqistina.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. my fav too... tapi dah lame tak beli sbb tak sesuai pun nak pakai ke mana-mana...

    ReplyDelete