Ayat Cinta

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. (Az-Zumar:53)

Wednesday, September 10, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari Ke-10 | Apa Ada Dalam Handbag Anda?

Sekarang dah hari ke-10. Cabaran seterusnya adalah untuk menceritakan kepada anda, anda dan anda. Apa yang terdapat di dalam handbag saya?

Okeyh. Banyak nak kena senarai nih.. haha

1. Purse. Memang wajib ada lah yang ni.

2. Al-Mathurat. Ada masa bila duk kat luar boleh lah baca.

3. Pengetip kuku. Kalau terlupa nak potong kuku, boleh lah potong sementara menunggu untuk ke mana-mane. Lagi pun kalau letak kat luar mudah hilang.

4. Sapu Tangan. Ni untuk lap hingus dan air mata waktu tengok wayang. hahaha.

5. Pen. Di pejabat pos atau bank boleh lah guna pen sendiri. Lagipun, buat penat jer nak berebut dengan orang lain. Kadang-kadang pen yang di sediakan tak de dakwat pun.! haha

6. Handphone! Tu lah sebabnya kadang-kadang tak jawab call. Sebab fon duk dalam beg. Mana nak dengar. haha. Dan saya paling geram bila orang tak jawab call gara-gara fon mereka duk dalam beg. haha.

7. Bil ataupun resit-resit belian yang dah lama. Itulah sebabnya bag ni berat semacam jer. haha.. 

Okeyh. dah tak de dah.. Bai Bai..

4 comments :

  1. bil2 tu sama la kita..semak je,kan hehehehe

    ReplyDelete
  2. Salam Ukhuwah Fillah ...Singgah Dan Follow Sini .. All The Best ..Teruskan Cabaran Seterusnya ...
    Ada masa jemput singgah ya
    http://akifimtiyaz3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Yes , resit penuh kan, ada masa baru kemas ... haha

    ReplyDelete