Ayat Cinta

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. (Az-Zumar:53)

Saturday, September 13, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari Ke-13 | 5 Blog Kegemaran?

Okeyh, em.. Next task. 5 blog kegemaran? Saya tak suka sangat blog yang overload, blog pacaran, blog ada gambar kepit-kepit dengan buah hati yang sudah pasti belum halal. heheh. Nak tau blog kegemaran saya?

1. Ben Ashaari

2. Angel Pakai Gucci

3. Kereta Mayat

4. Zahiril Adzim

5. Santai Tarbawi

Korang try lah jugakk tengok blog blog nih. Best! Santai, ringan dan ada info..

Heheh..


9 comments :

  1. nice dear..
    salam dari mama..

    www.mamaniza.com

    ReplyDelete
  2. Blog ben ashari je sis selalu terjah..
    lagi 4 tu tak pernah lagi. Thx for sharing..

    salam kenal ya

    jemput singgah blog sis

    http://cikjatt.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Salam kenal dari blog zanahassan..jom tglkn jejak kat blog zana ye..

    Senarai 5 blog tu.yang Biasa terjah blog ben ashaari..yg lain2 blm pernah lagi..kereta mayat erkkk..haha..

    Nice sharing ;)

    ReplyDelete
  4. nice.. nak link blog zahiril adzhim tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://zahiriladzim.blogspot.com/

      nah... !! hehehe

      Delete
  5. Thanks..nanti mila p terjah blog blog tu...
    http://4beauty2u.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Thanks..nanti mila p terjah blog blog tu...
    http://4beauty2u.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. assalammualaikum...waaahh..zyla pun suka angel pakai Gucci .. anyway blogwalking sni ye sis

    ReplyDelete