Ayat Cinta

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. (Az-Zumar:53)

Saturday, September 6, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari ke-6 | Apa yang anda makan hari ini?

Bismillahirrahmanirrahim..

Okey lah! Hari ni bercakap pulak tentang makanan. Apa yang saya dah makan hari ni?
Nak tau tak?

Nasi Dagang...

Heheh. Ni pagi lagi. So, tadi sarapan dengan nasi dagang dan segelas teh o panas.

Kat bawah tu ada gambarnya. Buat korang berselera tengok makanan saya hari ni. heheh.. Sekali sekali buat jahat! hahahaha


Okeyh lah.. selamat melawat ke blog saya.. Tinggalkan komen dan silakanlah follow. Nanti saya ke blog korang pulak ye!. Okeyh!.. Tata

4 comments :