Ayat Cinta

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. (Az-Zumar:53)

Monday, September 8, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari Ke-8 | 5 Lagu Cinta Kegemaran Anda?

Next Task...

Allahurabbii... Lagu cinta pulak dah?
Sebenarnya, saya tak fanatik sangat dengan lagu-lagu cinta ni.  Zaman muda dulu, adalah minat-minat. Tapi, sekarang dah lupa semuanya. Dalam fon pun, dah takde sangat lagu-lagu cinta ni. Kalau ada pun, dua tiga camtu aje. hahah..

***************

Okeyhlah.. Cinta ni sebenarnya bukan hanya pada seseorang yang ajnabi bagi kita saje. Tapi, pada semua. Kena belajarlah untuk luaskan skop cinta kita. Jangan hanya sempit di satu skop cinta sahaja. Betul dak?

Emm... Lima lagu cinta kegemaran saya eyhh?

1. Ya Rasulullah (Alangkah indahnya hidup ini) - yang di nyanyikan oleh Kumpulan Raihan
2. Maafkan Aku - Asfan
3. Bintang hatiku - Dmasive
4. Sandiwara Cinta
5. Bila Tiba- Ungu


*****************

Abis dah. Yang last tu tak taulah lagu cinta atau tak. hahaha

1 comment :